Man kan aldrig lita på Sj!

Som jag förutspådde så vart det tågkaos idag, först var det förseningar på allt mellan 2-40 min och vissa tåg vart inställda pga signalfel, vagnproblem och en massa annat skit!
Mitt tåg kom 4 min försent och jag bad en stilla bön att resan skulle gå lätt och problemfritt men nej nej!
De stängde av en massa linjer så man fick turas om att köra..vad är det för jävla påhitt? Åkte kanske 10 min och sen stannade 20, åkte 15 min och stannade 30..helt värdelöst!
Men det slutade inte där, fick springa till bussen på syd för att sen slira och tvärnita fram hela vägen,  det är snorhalt ute och en jäkla massa snö!
Missade bussen som går till sjukhuset så jag fick snällt gå i snöstormen och då komma 30 min försent till jobbet!
Tur för mig att det var lugnt på avdelningen..

Jag säger då det, om man hade bil! fast då skulle man säkert fastna i nå olycka nånstans..

Klockan är 23.00 och jag är så trött! Önska mig lycka till med att hålla mig vaken inatt..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0