Mätt och belåten :)

Har precis ätit och det vart makaroner med köttbullar, det är okej 1 gång i veckan men inte oftare!
Jag har varit duktig idag, tvättat, städat, dammsugit, handlat och nu lagat mat :)
Funderar på att ta en promenad men vill inte gå i mörkret själv, sen vet jag inte om det finns nå bra promenadstigar här i Kholm, det skulle man kolla nåndag när det är ljust ute..

Imorgon åker vi ett gäng till Norrköping och det ska bli kul! Bara jag får gå runt och titta ordentligt så blir jag nöjd! Vill ha en massa nya saker, allt från underkläder till smycken,  sen får jag se till att handla lite julklappar..brukar bli en hel del saker till andra men mest till mig själv när jag julhandlar :P

Nu ska jag fortsätta plocka lite och sen blir det promenad när magen vilat lite.

Ha en bra kväll :)

kram




 







Kommentarer
Postat av: Hachi

vilka ska åka?

2009-12-09 @ 18:33:34
URL: http://hachisan.blogg.se/
Postat av: Julia

Det blir du, ja, micke o simon :)

2009-12-09 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0