Nu är det inte många dagar kvar

Det är tråkigt när man räknar ner dagarna som man har kvar att jobba. Jag har en natt kvar,  1 UVA pass och två IVA pass kvar på schemat innan jag kan åka tillbaka hem.  Jag längtar hem!
Vill plocka undan, städa, göra julfint och bara ta det lugnt.. vill gå ner och handla helt onödiga saker på Netto bara för att komma ut och få en promenad! Det börjar låta töntigt nu men jag känner att jag vill bara vara hemma och ta igen mig lite.

Ska väl sova en stund till och sen klä på mig innan jag åker in till sjukhuset, natten till idag var lugn så jag hoppas den här blir detsamma, men inte för lugn, lite måste man göra för att hålla sig vaken och att tiden ska gå fortare.

Men jag känner mig dålig, trött och ont i magen :(
Jag behöver hitta ett solarium sen i Katrineholm, då blir man kanske lite piggare?

Ha en bra lördag!
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0