Nyårsafton ju! :D

Jag har längtat efter den här dagen men jag fick den sämsta starten :(
Vaknade av att jag inte kunde andas, halsen är torr som en ovattnad planta och snoret har torkat in i näsan..okej det här vart bara äckligt! Men ni förstår! Jag tänker fan inte vara förkyld nu när jag ska fixa en dundermiddag och vara ute med champagneflaskan i högsta hugg! Jag ska kurera mig så gott det går nu..

Jag måste göra en lista på alla saker som ska göras idag! Det är jäkligt bra för när man har gjort det så checkar man av och fortsätter :)

  • Städa klart i lägenheten, raringen får dammsuga och ta toaletten ^^
  • Ladda kameran! inget ska missas ikväll inte ;)
  • Baka kladdkakan så den är klar, sen stoppar ja den i ugnen igen lagom till efterätten! :)
  • Förrätten är så gott som klar, ska väl duka det sista och kolla skålar..
  • Duscha, måla naglar och fixa håret :)
  • Sen vid 4-5 kanske börja steka köttet och stoppa i klyftpotatisen i ugnen :)
Det låter ju rätt nice! Jag hoppas det blir en kanonbra kväll!
God mat och härligt sällskap slår alla kvällar :)
Och det är ju NYÅRSAFTON!
Peppar till 107,5 och det är enbart partymusik..nice!


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0