Nytt pizzaställe som jag måste rekomendera!

Har precis varit och ätit på ett nytt pizzaställe här i stan :) American Pizza tror jag det heter och det ligger mitt emot Lilla Krog,  det var supergod mat och jag gillade stället! Mysig stämning och snygg inredning :) Kändes lite lyxigare än att sitta på de gamla vanliga Venezia eller Maistro. Så gå dit nästa gång det blir att äta ute!

Annars har jag varit grymt lat idag, har bara suttit vid tv:n eller datorn, magen är fortfarande inte i form och huvudet är tungt fast jag tagit både migrän och huvudvärkstabletter...det vart nog en riktig kanonfylla igår!


Senare går jag till Jennifer för att plocka ihop mina saker, sen blir det bara att vila upp sig lite ^^
Imorgon är det 3:e advent och då ska jag ta fram glögg och annat gott som hör till  och sen försöka se nå lucia! :D
Mysigt också att det snöar nu!


Bjuder på Idol vinnaren Erik med Higher, jag gillar den låten! :)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0