Om 12 timmar..

Är jag äntligen tillbaka i Katrineholm! har saknat staden, lägenheten och mest min snygging som väntar!
Det första jag ska göra är att kolla diskmaskinen och sen mysa resten av kvällen! kanske äta och duscha också men det får komma i andra hand ^^
Imorgon blir det tvättstuga, tidigt som vanligt men det är skönt att ha det gjort, efter det ska jag till arbetsförmedlingen och lämna in mitt jobb schema. Det är ett jäkla tjat om den där introkursen, måste man gå den? jag har ju jobb och jag är utbildad! Vill inte sitta och lyssna på sånt jag redan vet..

Sen får vi se hur resten av veckan ser ut men jag vet iaf att det blir party på fredag! Det kommer bli jäkligt kul! In i dimman bara!

Nu ska jag åka in och jobba!

kram


Nej Katrineholm är inte Sveriges tråkigaste stad! Jag bor ju där! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

nej man behöver inte gå, jag gjorde inte det.



HA, tråkigaste stan...fan det finns tråkigare :P

2009-12-08 @ 06:29:03
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

Okej då skippar ja det ^^

Jo Katrineholm är ju världens röjstad :P

2009-12-08 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0