Shopping så det heter duga!

Jag orkade inte uppdatera igår för jag var helt slut efter en heldag i Norrköping!
Hittade en massa fina partykläder, nya skor, nagellack, tights, koftor och lite nytt smink :)
Betade av alla affärer som fanns men det kändes som att man kunde gått några timmar till..jag var verkligen uppe i varv och när vi kom hem så hade jag migrän :P då har man shoppat mycket!

Idag blir det en massa kul! Först ska jag fixa min partytavla nu när jag har kludd, efter det går jag ner på stan för att leta rätt på nå bra frisör, sen vidare till systemet med Jennifer och efter det handla på Willys..det blir sen tacos med Jonna och Simon innan vi drar till Jesper och Jennifer för att fira Jesper och bara ha en riktig partykväll! det kommer bli skitkul! och vi tjejer kommer vara snyggast i stan..alla har nämligen handlat nya fina kläder och skor ^^


Nu måste jag sätta igång!
Vi hörs senare :)

kram


Turtuduvorna in action!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

OJ! den bilden har jag inte sett

2009-12-11 @ 11:47:06
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

Ni är så söta!:)

2009-12-11 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0