Söndagsmys :)

Jag har haft en riktigt lugn och skön söndag! Vaknade vid halv 2 och sen dess har jag plockat lite i lägenheten, lagat mat och spelat tv spel :) Vid 16 kom Mickes brorsa Björn hit med sin tjej Linda för att de ville kolla in lägenheten och fika. Vi körde några varv med bilspelet och jag va rätt grym men sen spelade jag emot Micke och förlorade vadet om vem som skulle laga mat..min superlyxiga ravioli med vitlök och minibaguette börjar bli en återkommande rätt :P

Nu sitter jag och kollar på Bones, innan var det Project Runway :) blir sugen på att ta en sylektion eller nått bara för att lära sig hur man an göra kläder och andra coola grejer! Får kolla om det finns nånstans i närheten...

Raringen jobbar natt så jag får sova ensam, det är alltid bäst med sällskap men kvällens sällskap får bli tvspelet! Jag ska bli grym på bilspelet! :D

Ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du knäcker dom på bilspel och jag på Tekken :D

2009-12-27 @ 20:57:32
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

haha det skulle vara så bra!

2009-12-27 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0