Usch och blä!

Jag har blivit dunderförkyld! Det började natten till igår, ena stunden va jag iskall till att sen bli genomsvettig! Tänkte att det berodde väl på att jag var trött eller nått men under natten till idag smällde det till. Jag var verkligen inte pigg när jag åkte hem..
Snoret rinner och jag har skavt bort halva min näsa när jag har snytit mig, halsen är som sandpapper och jag känner mig helt slut i kroppen :(

Skulle träffat Sandra idag och haft filmkväll men jag vill inte sitta och snora och kanske smitta henne, så jag stannar hemma idag och ligger i sängen. Imorgon jobbar jag kväll på IVA och jag hoppas att jag känner mig lite piggare då. Annars sjukanmäler jag mig och åker hem, man gör inge nytta på sjukhuset om man själv är sjuk. Saknar min raring och att vara i lägenheten.

Nu ska jag vila en stund
Ha en bra fredag
kram



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, jag hatar när näsan svider sådär. Hoppas du blir bättre till helgen nu till advent.

2009-12-18 @ 15:25:01
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

Ja skulle vi komma förbi en stund till er sen på söndag? :) jag vill se granen :)

2009-12-18 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0