Veckan började ju bra :)

Så skönt att få sova ut på morgonen, bara ligga och dra sig under det varma täcket :)
Men det varade inte så länge för jag behövde frukost :P
Efter frukosten åkte vi och handlade lite mat och nyttigheter som 2 megapåsar chips :P

Sen har jag varit på stan och kollat runt lite, måste hitta en massa julklappar, har fortfarande inte köpt en enda till någon utan jag köper bara en massa saker till mig själv, jag måste skärpa mig! Dagens impulsköp var ett par röda strumpbyxor som blir perfekta till julafton från Åhlens och sen köpte jag äntligen badskum som jag och raringen ska prova senare ^^

Nu ska jag börja med middagen, idag bjuds det på grillkorv och pommes! Riktig lyxmiddag :P
Ha det fint!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0