Vilken kväll! :D

Jag orkar inte skriva nå stort inlägg så jag kör en snabbis, julen har varit toppen! Firade i Nykvarn hemma hos mamma och pappa, bröder och kusiner :)
Igår på den populära juldagen åkte jag tillbaka till Kholm och vidare till Norrköping, då vi äntligen köpte en platt tv!  så jäkla bra! =D
Senare på kvällen kom det en massa folk över för att dricka och bara softa, det vart en skön kväll men som med alla hemmafester så måste man avbryta ibland. Fanns några riktiga drägg som härjade och dem skickade vi ut genom balkongen! höhö
Jag och Jennifer avslutade kvällen med flottiga pommes och snack med hennes bror! haha och Mickes bror slaggade på soffan..precis så som det ska vara! :)

Nu ska vi snart till raringens föräldrar för att äta upp resterna från julbordet, det är det sista jag är sugen på nu men lite mat i magen kan nog vara bra!

Bilder kommer senare :)

ha en fin dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Hachi

HEHE låter som ni fick kul igår. Fick btw tag imobilen ida på kholms onoff.:D snacka om att ja blev glad:D ha en bra dag

2009-12-26 @ 14:08:21
URL: http://hachisan.blogg.se/
Postat av: julia

haha ja det va toppen igår! :)

Ja det va bra! du får visa sen!

2009-12-26 @ 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0