Yeah!

Jag är på plats i lägenheten efter en lång och jobbig dag! Men det är så jäkla skönt med IVA, att hur mycket det än blir så fixar man det! Man jobbar ihop i team och på slutet av dagen så har man lyckats fixa allt och de flesta är trötta men nöjda med dagen! :)

Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Volbeat, precis vad jag behöver idag! Vill dra och handla lite gott sen men får se om raringen orkar köra. Annars tar jag en promenad till Netto eller nått..det är ju Ugly Betty och Desperate Housewifes ikväll, om jag inte hinner somna innan det :P

Juste sen ska jag fixa min party tavla, bilderna kom medans jag var i Nykvarn! :D
Ska bli kul!

ha en fin kväll :)

Nu kom Jonna :)

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0