Äntligen en ledig fredag :)

Det var evigheter sen jag var ledig på en fredag! Skönt att kunna fundera på vad man kan göra ikväll och hur man fyller en fredag på bästa sätt :P  Jag ska börja med att gå ut med hunden, det är nästan snöstorm här så det känns inge vidare men stackarn måste väl bajsa som alla andra!
Sen åker jag in till Södertälje och till Sydpoolen där jag ska köra mitt första träningspass med instruktör och allt, hoppas det går bra :) skönt att börja med lite träning!

Har 3 olika mål med träningen, först att bli stark nog till att jobba inom vården för det tar på kroppen att lyfta och slita med tunga patienter, sen för att känna mig nyttig och till sist för att  kunna köpa en snygg bikini!  min mormor ska troligtvis bjuda mig och min kusin till Rhodos! :D nångång i april / maj så jag måste ligga i för att få en fin strandkropp!

Bara tanken på sol och värme gör så att jag nästan glömmer snöstormen utanför ^^
Ha en bra dag allesammans :)

kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0