Dags att planera sommaren 2009!

Jag måste redan nu börja planera för vad jag vill göra under sommaren som kommer. Bossen på Lugnet kom till mig igår och började snacka lite om sommarjobb,  jag blev erbjuden en fast tjänst under några veckor som skulle sitta rätt bra! Men sen måste jag kolla med IVA om de kan erbjuda mig nått vikariat. Jag är hellre på IVA än Lugnet men om jag får mer tider på Lugnet än IVA så väger ändå Lugnet tyngst. 

Imorgon jobbar jag på IVA och ska kolla upp med personalchefen där hur det blir för sommaren, februari är ju den månad då folk börjar kolla hur de ska jobba och hur de ska ta ut semester under sommaren och då måste jag följa med vågen och visa att jag vill jobba!

Förra sommaren var jag på Arvikafestivalen men pga olika grejer så lovade jag mig själv att inte åka dit nu 2009, så jag måste komma på nått annat kul!


En utlandstrip under vintern kanske? om jag jobbar under sommaren så kommer jag nog ha råd med 2 veckor i Turkiet eller Egypten! Det vore inte helt fel!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0