Hey! solen är ju framme =)

Idag börjar min lediga vecka! Visst jag kunde säkert tagit nån dag till på IVA eller lugnet men om man inte får nå tider så kan man ju lata sig :) åker till Katrineholm på torsdag och stannar till måndagen, det blir kanske en tripp till Norrköping och sen en mysig alla <3 dag. Innan torsdagen ska jag klippa mig,  träna och ta hand om hunden. Solen är ju framme så det är bara att springa ut och försöka fånga nå solstråle :)
Längtar till våren när jag kan ta på mig mina fina tygskor :)

Jag har blivit vädligt intresserad av kinesiska tatueringar! Det är så fint med blommor och fina mönster :) Vore häftigt att ha en fin blomma på ryggen eller skulderbladet :)

Ha en bra dag :) kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0