Lite uppdatering kanske? :)

Sitter just nu i min morgonrock och gnuggar sömnen ur ögonen, har ätit frukost med äggmacka och té :)
Dagarna hos Micke var tobbenbra! vi var i Norrköping i fredags och där köpte jag min första plattång :P efter besöket hos frisören så kände jag att jag var tvungen att skaffa en! annars kommer mitt hår att bli förbli en festlig 60-tals frilla..

I lördags var det Alla Hjärtans Dag och det var också en rolig dag/kväll..ville att Micke skulle fixa frukost på sängen men han va inte lika pigg på idén :P Men vi var iaf på stan och fikade med Jesper och Jennifer och bestämde planerna för kvällen! Det vart film och sen utgång med kareoke :) kvällen blev en succé, kul att våga sjunga lite ^^
Söndagen blev till att vila och sen sitta hos Simon och kolla på Gossip Girl, rätt mysigt.

Den här veckan bjuder på jobb tis-tors, sen ledig fredag, lördag och söndag :) På fredag vill jag träffa tjejerna från OP3 och sen på lördag ska vi fira Mari som fyller 20 :) Det blir en partyhelg!   Får försöka ha en billig partyhelg då pengarna börja ta slut! :P Men det ordnar sig alltid..

Ja juste! jag försöker få ihop en Rhodos resa med min mormor och min kusin, men jäklar va svårt det är att bestämma hotell..ska kolla upp lite idag!

kramar


Det va fint ett tag :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0