Morgonen vart helt förstörd av en jäkla traktor!

Visst det är snö ute och det måste man ta bort, men vafan halv 7 på morgonen måste man väl inte komma och föra massa oväsen! Hela huset skakade när traktorn körde vid vägen utanför! Försökte somna om men den kom ju igen efter 15 min eller nått...så det var ju bara att gå upp och äta frukost. Varje morgon är det även tjafs om Länstidningen, så imorse när jag vaknade så tidigt fick jag läsa den i lugn och ro..det kändes lite bättre efter det.

Annars har jag ont i handleden och ska jobba på IVA ikväll..det blir kul!

Dagens låt! Mando Diao - Go Out Tonight

http://www.youtube.com/watch?v=MOITz7c2VTA

Jag blir lite arg när jag inte kan få in youtubeklipp här men kolla länken iatället :)


kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0