Snart blir det IVA

Sitter just nu och borstar tänderna, ska ta 05.48 bussen in mot Södertälje och sen till IVA, jobbar idag och sen är jag ledig fram till nästa tisdag :) eller ledig och ledig, jag har inge jobb under veckan :P Men det tror jag kan vara skönt. Åker till Katrineholm på torsdag och jag hoppas att det blir en bra helg med alla <3 dag och allt.

Igår tränade jag och det gick bra! körde på maskiner och sprang på både  löpband och crosstrainer tror jag det heter, som när man åker skidor..så härligt att känna mjölksyran i benen!  synd bara att man inte vågar sig ner till alla tyngder och hantlar :P där står ju alla biffar och spänner sig! sen ser de sådär farliga ut med hantlarna i högsta hugg...läste föresten att det finns 2 kriminella gäng i Södertälje, och jag tror att hälften av alla medlemmar tränar på sydpoolen ^^
Inge idé att vara tuff där inte!

haha men nu ska jag snart kila, ha en bra måndag :)

stackars krake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0