Sömnlösa nätter

Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag kan inte sova! Så fort jag känner mig trött och ögonen börjar slås igen så drömmer jag sjuka grejer..eller det är inte ens drömmar utan nå slags ventilation av allt jag har gjort under dagen...just då kommer jag på saker som jag har glömt, saker som jag har gjort fel eller att något händer när jag väl gör nått! Stressade som en tok igår på Uppvaket så det kan ju vara en anledning att ja inte kunde slappna på kvällen men nu har det varit så i 2 veckor! Jag behöver kanske en minisemester eller nått för att ladda upp kroppen och släppa massa funderingar..

Det är toppen att jag har mycket jobb nu, men man ska väl inte behöva förstöra sömnen för det? som sen leder till ännu mer stress och taskigt humör! Sömnpiller nästa? skönt att bara slockna!

Men men, idag jobbar jag ett kort pass på Lugnet mellan 8-13, rätt skönt!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0