Underbart att få sova!

Idag fick jag vakna utan larm eller annat skrammel som min lillebror kan föra under vardagarna! Så skönt att vakna och ligga och dra sig 10-15 min :) inge stress utan bara lugn och ro! Sen när solen äntligen börjar komma fram så blir hela morgonen underbar ^^ Just nu lyssnar jag på Håkan Hellström och det är perfekt när man är på mysmorgon humör! Det enda som fattas nu är min älskling, det hade varit pricken över i:et, att vakna och bara krama om honom!
Men Håkan får hålla mig sällskap idag :)  Härligt att vara på bra humör!

Senare idag ska jag fira Mari som fyller 20! Grattis Gratis! :)
Dagen kommer bli toppenbra!


Kommentarer
Postat av: Jello

Vad duktig du är på att fixa med bloggen!

2009-02-21 @ 13:38:22
Postat av: julia

Tack så mycket! det är bara det att när man börjar så är det svårt att sluta..^^

2009-02-21 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0