Va tokigt det kan bli!

Jag tänkte att jag skulle bli helt vuxen idag, men jäkla swedbank kan inte ens fixa så att man har internetbetalning när man väl har internetkonto! Eller vad vet jag om det, jo inget alls!
Jag ska för första gången betala en räkning via internet. Den ska vara betald senast den 1/3! men det går ju inte när jag inte kan betala den via nätet....men som tur är så kunde pappa fixa så jag ska bara ge honom pengarna så ordnar han det.......nu får jag vänta några dagar till innan jag blir fullvuxen och kan betala fler räkningar. Great!

 Det vart inte heller nå vidare lön denna månad..det känns lite trist.

Annars då?

kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar:

Jaa jo, det har du rätt i! Men det skulle ju vara så fint ju.. Det gör ju egentligen inget att den syns mer än den vita! Jag tycker lejonets tecken är så snyggt :) Men jag får se! Jag är nöjd med dem jag har ett tag till!

Kramar

2009-02-25 @ 22:53:38
URL: http://quantini.blogg.se/
Postat av: julia

hehe det låter bra gumman! hoppas att du snart mår bättre så vi kan ses :)

2009-02-26 @ 06:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0