Åker till Katrineholm :)

Snart ska jag sätta mig på tåget till först Eskilstuna och sen vidare mot Katrineholm,  stannar nog tills på söndag eller måndag :) Jag är sugen på att stanna i Eskilstuna för att kolla runt lite och ta en fika eller nått! När man ändå är där! Jag har sett att man har börjat med semlor men det är väl rätt tidigt? Men det skulle vara gott med en stor semla med mandelmassa ^^

Igår var det en toppenkväll då jag, sandra, erika och jessica åt på greken och åkte sen vidare till Erika för att kolla på film :) Det var underbrat roligt att träffa tjejerna igen! :)

Ne nu ska ja packa klart, tåget går 11.19 och jag hoppas att det går som det ska!

Ha en bra helg :) kramar


Kommentarer
Postat av: Angie

Vad fin bloggen är nu!



Vad gör du nästa helg?

2009-01-16 @ 16:47:26
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket :) ja jobbar kväll på IVA på lördag o sen dag på söndag, har du nå planer? :)

2009-01-19 @ 15:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0