Det vart en toppenkväll!

Först hamnade jag hos jella där det var förfest och jag gjorde iordning mig :) jella fixade mitt hår och det blir alltid snyggt! Sen gick vi till Olearys och där var det väl okej med folk men lite synd att alla kommer igång 1 timme innan stället stänger :P  Det vart dans och jag räddade en killes glasögon från att bli mosade..det kändes som en bra gärning!

Allt som allt var kvällen riktigt rolig! det va längesen men helt värt att man nu sitter på jobbet och känner sig lite seg, jag har även en skaldjurssallad som väntar i kylen :) gott med mat!

Tack allesammans för en kul kväll! och tack jella för att jag fick låna soffan :)

kram


bild kanske kommer senare, tog med mobilkameran :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0