mmm Kings of Leon!

Helgen i Katrineholm var precis vad jag behövde :) skönt att få komma hemifrån efter alla sjukdagar och från resten av familjen som fortfarande hostar och slemmar :P Mysigt att bara kolla på filmer, lata sig och igår gick vi på bio :) såg på Australia, den var bra! innehöll allt från kossor till japaner ^^

Nu i veckan så blir det mest jobb på IVA, känns lite halvdant just nu..som om man inte gör tillräckligt. Men hittills har jag inte gjort nå större skada utan skött mig, tror ja iaf.

Jag måste även hålla igen lite av mina sparade pengar! usch jag slösar som om pengar växte på träd! Nu får det vara slut med det...för när nästa lön kommer så ska det genast gå till gymkort på sydpoolen. Jag har blivit sådär mullig...inge vidare!

Nu grejar jag med min mobil och jag känner mig så duktig!  Något ska man väl lyckas med? :)

Lyssnar på Kings of leon och längtar till sommaren!

Ha en bra kväll! =) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0