Fast man jobbar hela helgen så är det kul med fredag!

Idag jobbar jag på Lugnet mellan 16.15-21.15 och det är ett skönt pass som brukar vara lugnt och utan massa stress :)
Efter det ska jag träffa Jella och hennes syster med kompisar och ta en sväng ut! Äntligen! jag vill träffa folk och dricka söta drinkar :) det var alldeles för länge sen ^^ Men nu till kruxet, jag måste fixa nått att ta på mig! jag funderade på det under natten men kom inte på nått hett som kan fungera...men om man blandar ihop nått så kan det kanske bli bra :) Får se vad jag gräver fram ur garderoben...

All debatt nu kring Södertälje sjukhus, man ska inte tro på allt som media eller tidningarna säger och skriver..Men jag tycker det är tråkigt när IVA hamnar i kris när jag har prisat avdelningen! jag trivs verkligen bra där och jag hoppas att man ser upp med massa inhyrningspersonal som kanske inte alltid har samma attityd till vårdarbetare som en fast anställd har...det handlar om moral och att man ska kunna hålla personliga åsikter till sin fritid och inte ta ut det när man arbetar! Det gäller väl på alla arbeten och företag!

Aja nog sagt om det..nu ska ja äta frukost :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0