Idag blir det IVA!

Jag tror det var ca 2 veckor sen jag var på sjukhuset, skulle jobbat förra veckan men istället låg jag hemma och kräktes.
Känner mig somvanligt nervös innan jag ska jobba där, det är rätt mycket som man måste fixa själv och jag känner mig inte riktigt fast i rutinerna, där kan man verkligen säga att vissa patienter ligger i ens händer..man måste ju se till så de håller sig levande :P
Jag har även börjat fundera på att släppa lite av vården för att jobba med något annat..men jag kommer inte på nått som jag skulle vilja göra. Får kolla på ICA eller nått om de behöver någon extra nångång i veckan!

Annars är det bra, hela familjen hostar och snorar så man blir ju inte helt frisk på ett tag men det är bara att bita ihop. På torsdag ( imorgon ) ska jag fira Erika som fyller 20 i helgen och på fredag åker jag förhoppningsvis till Katrineholm.
Behöver komma bort lite från sjukstugan här hemma :P

Nu måstejag leta rätt på mina jobbnycklar och fundera på lunch!

Tjing!

Jag vill resa till solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0