Nu med fler läsare!

haha jag kan inte skryta med 1000 tals nya besökare men kul att folk läser :)

Jag orkar inte skriva om massa mode eller om ett flashigt liv, för det har jag inte men jag skriver gärna om mitt jobb på sjukhus som undersköterska och hur mitt liv flyter fram i sin lugna takt :P jag erkänner att jag måste piffa upp det lite..men jag har inte kommit på hur!

Jag ska iaf börja träna och för att peppa sig själv lite kan man skriva upp hur det går! Någon som är i samma sits som mig kan ju få lite tips! Från latmask till en någorlunda fräsch och sund människa ^^ Blir spännande!
Sen har vi övningskörningen! bara pappa kan mecka ihop vår skrutt volvo så kan ja börja nångång!
 Kul!

Nu ska jag ut i kylan för att springa lite, så härligt när man har bra musik på mobilen :)
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0