See the sun

Just nu sitter jag och kollar in lite sovrumsmöbler på Ikea, vill möblera om i mitt rum men jag är verkligen usel på att möblera och att se framför mig hur det kan bli!. Jag är sugen på att byta ut allt gammalt och köpa nytt men jag har inte råd! Januari har hittils blivit den månad då jag har velat haft mest grejer :P men jag har inga mängder med pengar så jag vet inte hur jag ska prioritera!

Jag behöver börja träna, känner mig rätt seg och osnygg just nu, sen om ja ska börja träna så kan jag behöva busskort och det är ju inte gratis! Efter det kommer allt med övningskörning att göra, jag har en bil som måste fixas, synundersökning som måste bokas och handledarutbildning att gå på med pappa. Sen ska jag komma ihåg att pengarna ska räcka till nästa lön och då gäller det den 14 feb då det är Alla <3- dag så då kan det vara kul att göra nått kul :)

Somsagt, jag måste verkligen prioritera!

Men det som är positivt just nu är att jag har rätt bra med jobb, så nångång ska jag nog fixa allt som jag vill ha :)

Nu ska ja glo på tv! ha de så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0