Closer

Lyssnar på Kings of Leon, det är nog det enda bandet som jag inte tröttnat på efter ett tag! riktigt bra musik!
Om en timme börjar jag på Lugnet och det blir ett kort pass idag, lite onödigt att jobba så kort tycker jag men det blir några hundralappar iaf.  Mamma tjatar om att jag måste spara inför min arbetssökande höst, hon har säkert rätt men det är lättare sagt än gjort!
Om det vore jul nu så skulle min önskeliska se ut såhär:


1: En bärbar dator
2: En fin cykel
3: Höstkläder från HM katalogen
4: Skor
5: Gymkort på Friskis &Svettis
6: Överkast till sängen
7: Kuddar och en fin filt till soffan
8: Gardiner
9: En köksradio
10: Mattor

Här ser ni, om ni vill komma med bidrag så är ni välkomna!

Ha en bra dag

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0