En bra dag! :)

Idag har det varit väldigt lugnt, jobbar för nuet på Lugnet i 2 veckor och det känns som semester när man jämnför med jobbet på IVA! Men jag tackar och tar emot :)
Snart ska jag och pappa ut och köra, måste verkligen ta tag i det ordentligt nu och inte låta pappa komma undan! jag måste stressa lite eftersom till hösten flyttar jag och det skulle vara så skönt att iaf kommit en bra bit på vägen till att  få körkortet!

Idag är det 3 år och 4 månader sen som jag och Micke blev tillsammans :) älskar dig <3
På fredag åker jag dit och fixar i lägenheten, vill verkligen få iordning där nu med alla mina saker :)

Hoppas ni alla får en fin dag! solen tittar fram lite då och då! njut!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0