Fick slita mig ur sängen idag..

Har sovit dåligt hela natten och känner mig inte alls pigg just nu, är snorig och hes :(
Jag måste kolla upp mitt immunförsvar eller nått, blir ju sjuk hela tiden! Vill helst bara ligga i min säng hela dagen men då får man inte mycket gjort..
De få stunder som jag somnade drömde jag en massa mardrömmar, drömde att jag blev lämnad ensam och bara va arg och ledsen, får kanske hålla lite låg profil nu ett tag tills drömmarna visar något annat, kan erkänna att jag lätt kan brusa upp som en dåre just nu..så förlåt alla som kommer ivägen för mitt taskiga humör.

Men nu till det positiva, solen skiner och Johnossi sjunger i hörlurarna..
Hoppas ni andra får en toppensöndag, vila eller gå ut i solen och fånga lite värme.
Snart åker jag till IVA och jag hoppas att det blir en lugn dag..

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0