Jag kan anmäla mig till Sveriges värsta bilförare på engång..

Idag när jag körde gick det åt helvete, jag kan till en liten del skylla på min pappa eftersom han inte orkat köra med mig på ett tag men mest är det mitt egna fel! Det känns som att körkortet är bara att glömma..men jag vet, jag vet att jag kan fixa det! bara jag får köra varje dag och verkligen komma igång ordentligt..jag har ju bil och allt så inget hindrar mig längre..jag ska läsa lite ur boken nu och peppa mig själv..

Annars är sofforna fixade till lägenheten! det känns riktigt bra :)
En kryssning ska förhoppningsvis bokas också, men det blir nog inte förens i slutet av augusti.


På tv finns det inte mycket intressant, orka hålla på visa Michael Jacksons begravning och hedra honom på varje kanal, lite töntigt tycker ja, hade hellre sett The Hills och nått annat amerikans skitdramaprogram som min mamma så snällt beskiver det :P

Men men , ha det bra i ovädret som dundrar utanför husknuten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0