Hösten börjar komma och det innebär shopping!

Jag är lite dum, bara för att jag vet att lönen kommer in imorgon så kollar jag in HM´s hemsida igen! fast jag vet att jag inte ska! hittar en massa fina höstkläder, vantar och skor!
Men jag funderar ändå på att handla lite fina grundplagg som funkar till hösten, prio 1 är skor och byxor. Skor gillar jag att handla men det är värre med byxor..det är sällan jag hittar byxor som funkar!
Men men , nu ska jag slita mig från all shoppingmani...

Imorgon blir det IVA, känns väl sådär.

Ha det fint!
kram


någon som vill sponsra? =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fasen julia, jag har inte öppnat min katalog hemma för jag vet att ja kommer vilja ha allt där o nu lägger du upp grejerna...:D

2009-07-26 @ 22:52:33
Postat av: julia

jag gissar att det är du jennifer! =D jag vill shoppa, hänga med till norrköping, etuna eller sthlm? :)

2009-07-27 @ 09:40:11
Postat av: jennifer

haha, ja det e jag...mitt namn kom inte med tydligen :P

ja visst kan vi det... :D jag hänger med.

2009-07-27 @ 15:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0