Jobb hela helgen på IVA

Det har gått bra att jobba, vissa saker känns fortfarande lite kluriga men ju mer jag är där desto bättre går det. Personalen är så snälla när de pushar på en lite när de ser att man blir osäker. Det gäller verkligen att lyssna och ta instruktionerna så man inte behöver känna sig dum..
Jag är väldigt glad över att få jobba där och det ska jag visa under sommaren!

Igår var jag i Katrineholm, fixade i lägenheten, badade och bara tog det lugnt, det finns så mycket att göra men så lite tid. Den 12 juli ska jag och pappa förhoppningsvis flytta mina grejer..det blir nog jag som kör till Katrineholm då! det kan bli spännande!

Nu ska jag klä på mig och piggna till, fast jag brukar ändå somna på bussen...slutar kl 15 så resten av dagen blir nog till att vila.
Ha en bra dag allesammans! :)
 
En gammal bild från 2006




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0