Lördag

Snart ska jag till Lugnet för att vara där nästintill hela dagen, börjar kl 07.00, går hem 10.30  men kommer tillbaka kl 13.00. Sen ska jag vara där till 21.15..kommer bli en lång dag! enda anledningen till att jag spenderar en hel lördag där är pengarna...
Igår var jag med Sandra och åt tacos och tittade på film :) det var verkligen gott och mysigt!
Hemma hade lillbrorsan fest och då skulle man ju hålla sig borta, men kl 22 var jag hemma och försökte somna, det gick inte alls då det va massa musik och folk som skrek och sjöng..ska bli skönt när  brorsan rycker in i lumpen kan jag lova! lite avskedsfest liksom..

Det verkar bli fint väder oxå, så typiskt när man ska jobba..

Men ni får ha en toppenbra dag!

bilden är ifrån lunchen hos Vally :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0