Mot Stockholm för att handla mattor :)

Mamma är beroende av att titta på blocket och självklart hittar hon en massa saker som hon vill ha.
Jag och pappa ska till jakobsberg och titta på några mattor som hon tror blir perfekta till vardagsrummet! :P
Det blir spännande att se om vi hittar, det är tydligen en hel del trafikarbeten längst vägen och säkert massa semesterfirare som flyr stan.

När vi ändå är i sthlm så kanske vi tar en tur till ikea och handla gardiner, det är nästa sak som verkligen behövs i lägenheten sen börjar det likna ett hem! Sofforna kom igår och älsklingen fick kämpa! men vad glad jag är över att de är på plats! :D Bra jobbat raring <3

Annars är jag ledig idag, om inte sthlms resan tar hela dagen så ska jag nog övningsköra lite, det vågar jag inte i Sthlm än :P

Ha en bra dag!

våra soffor! :)







kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0