" Nu kan du andas ut lite "

Min sms funktion på mobilen fungerar inte och jag får nästan panik! det är nästan det enda jag gör med mobilen eftersom jag kan skicka så många gratis sms :P sen idag när jag skulle skicka så kom de inte iväg! tjänsten fungerade inte och eftersom min mobil har strulat tidigare så vart jag galen! att skiten inte ska funka tänkte ja..

men smart som jag är så ringde jag till Comviq och frågade vad jag skulle göra för att det skulle funka igen och då sa killen att sms tjänsten är helt nere i hel Norden! trist att det inte funkar men det känns skönt att det inte är fel på min telefon! :)
Hoppas de kommer igång snart igen!

Kl 16 börjar jag på Lugnet och nu innan ligger jag bara i soffan och latar mig

ha en bra kväll :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0