Synd att man inte kan jobba hemifrån :P

Det regnar och jag har precis ätit frukost. Vill helst inte gå ut idag men det blir svårt att jobba hemifrån :P
Igår gick det bra på jobbet och lunchen innan med Camilla, Jella och Ella var toppen. Vi åt och efter det gick vi på jakt efter kläder till Britney Spears temat på lördag! Jag tror jag har hittat det jag vill ha :)
 
Hoppas det blir lugnt idag, känner mig seg och inte riktigt 100, jag har nog säckat ihop lite och längtar till helgen, först party och sen flytta mina saker till Kholm :) det kommer bli toppen, men först ska man jobba idag och imorgon, sen helg! första helgen som är jag är ledig på ett bra tag..

Nu ska jag kila och göra iordning mig.
Ha det mysigt i regnet, förhoppningsvis inomhus med någon som man verkligen gillar, helst sittande under en filt och framför tv:n, så skulle jag vilja göra idag!  Jag får lite höstkänslor..

kram


Axviken 2008


Kommentarer
Postat av: jessica

snyygg blogg du har :O:P

tänkte vara lite fräck och fråga om inte du skulle vilja hjälpa mig med min ;)

2009-07-10 @ 11:47:45
URL: http://jessicagunnarsson.blogg.se/
Postat av: julia

tack! :D

jo visst kan jag det! det beror lite på vilken mall du har, ja kan bara en hittills någorlunda bra :P men vi kan snacka¨på msn o komma på nått kul :)

2009-07-10 @ 14:11:22
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0