Veckans planer

Jag är på så dåligt humör. Känner mig helt sur och bara jävlig. Inget går bra just nu, jo jobbet faktiskt men jag önskar att saker utanför jobbet kunde muntra upp lite men inte just nu.
Jag ser framemot lördag då det blir party hela kvällen! först hem till Pär för att kolla in hans lägenhet och sen till Jella som har sitt Britney tema, imorgon ska jag kolla efter något att ha på mig! Är ledig och förhoppningsvis får jag sova ut och sen åka in till stan i lugn och ro. 

 På söndag går första flyttlasset till Katrineholm, det är med lite blandade känslor då det ska bli skönt att bli av med kartongerna som står och trängs på rummet..och sen känns det lite nervöst att ta sina grejer och sen packa upp på ett helt nytt ställe..men jag tror det kommer bli bra! jag hoppas det...
Kan man ha flyttfeber? som man kan få resefeber?
Vi ska dra med min lilla Opel och se hur mycket som får plats..vore skönt med så mycket som möjligt!

Nu ska jag iväg till IVA, ha en bra dag!
kram


 Pär som pimp på Beyond Retro! haha





Jella och Jag på Olearys Halloweenparty 2008
så snygga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0