Vilken kväll!

Min partylördag började hemma hos Pär :) jag vart lurad av en busschaufför att 760 gick och när jag satt och väntade så kom det ingen buss! som tur är har jag lite koll och tog en annan. Jag kom fram till Pär efter en liten tur i området, haha när man har sämst lokalsinne så kan det bli lite tokigt!

Vi satt hos pär och hade det supertrevligt! alla va på partyhumör!
Eja och Camilla kom upp och då började vi göra iordning våra Britneylookar! Så jäkla kul!

Vi tog bussen mot stan och gick upp till Jella, jag såg med glädje att jag va den enda som hade rosa hår! Yes! jag trodde det skulle vara minst 5 till som hade samma look! haha fast folk kallade mig Lady Gaga! lite fel men hon är inte så pjåkig hon!

En riktig toppenkväll! och bilderna håller jag på med nu! :D
Snart åker jag till Katrineholm, pappa får köra! haha



 

Min fina peruk! helt onödig men ändå rolig att ha sen i maskeradlådan!





kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0