En massa tacos och tårta =)

Det gick riktigt bra igår! Vaknade vid halv 7 pigg som en mört och började städa mitt rum,  sedan fortsatte städningen i hela huset och vid halv 1 åkte jag, min farmor och min brorsa till Vackstanäs :)
Det regnade men stämningen var på topp! Kl 13 sprang studenterna ut på trappen och tog emot alla föräldrar med kamerorna i högsta hugg :)  jag blev lite rörd när jag såg hur glada alla va!  Hittade lillbrorsan och sen vart det mer fotografering..de skulle sen åka flak och vi åkte hem igen för att fortsätta fixa. 
 
Vi åkte hem och fixade tacosen och alla goda tårtor! pappa är grym på att fixa tårtor!
Sen kom alla gäster, vi åt och skålade i bål och hade det bra :)
En riktigt bra dag! roliga presenter och trevligt folk :)

Somnade vid halv 10 och vaknade 2 timmar efteråt :P var helt slutkörd och min hals ur funktion och snoret rann..typiskt att man ska bli sjuk nu när det är massa jobb som väntar! men jag klarar mig..

Idag jobbar jag kväll på IVA, orkar inte riktigt va på topp men imorgon är jag ledig så jag får kurera mig ordentligt!

Ha en bra helg allesammans :)

Arne och min söta farmor vid Vackstanäs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0