En mysig dag i Valla :)

Idag har jag varit igång! vi har åkt nere på stan, träffat Jonna & Simon, och senare Pär &Sabina! =) riktigt trevligt att bara åka runt och träffa folk..och sen hundarna! så otroligt söta och verkligen snälla vovvar som vi tog en promenad med :) Skulle lugnt kunna köpa en fn villa i Valla! himla billigt oxå!
Vädret är toppen, man skulle varit ute och grillat eller nått men nu är jag trött efter dagens äventyr så jag ska snart kolla på tv och vänta på att älskling kommer hem igen från jobbet..får vänta till kl 01.00 men då kan ja utan dåligt samvete kolla på sex and the city och Navy CIS =D det blir en soft tv kväll..imorgon ska vi ner på marknad och lite fler ärenden, sen åker jag hem och fixar iordning för lillebrorsans student =) kommer bli toppen!

Ha en bra kväll :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0