Jag trodde inte det men kvällen gick strålande! :)

Imorse trodde jag inte att jag skulle komma upp ur sängen, jag la mig på sidan och slängde mig ner på golvet bara för att verkligen vakna! Efter frukost och promenad med biffen så åkte jag in till stan med Sandra :) vi åt på Nanys och sen shoppade vi lite, de hade rea på HM och jag hittade 2 söta spännen och ett armband för 30 kr! rena klippen!

Sen vart det jobb, allt gick verkligen på löpande band och när jag gick ut så kände jag mig piggare än vad jag har gjort på flera dagar! så himla skönt att sluta sitt jobbpass men ändå känna sig glad och pigg :)
Nu hostar jag massor och ska snart krypa ner i sängen..saknar min snygging bara, lite kroppsvärme skulle inte sitta fel! Du och jag Micke <3

Ha en bra kväll! tjing

Jag och Sandra i 2:an skulle ja tro ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0