Kan det aldrig sluta regna?

Det är första dagen utan en dålig hals och snor, känns rätt skönt men jag är så trött!
Igår vart det middag hos Mickis och det var riktigt kul! trevligt sällskap och god mat slår det mesta :)  jag tog inte så mycket bilder men det gjorde Mickis så jag ska tjuva några när de väl kommer ut på facebook :)

Idag har jag bara softat, packat en hel del grejer och rensat alla lådor och skrivbordet! jag är grym på att packa alltså!
The City har gått på tv:n sen 11 eller nått så jag har nu sett alla missade avsnitt och det var precis vad jag ville göra idag, sitta med massa grejer på golvet och kolla tv!  Nu blir det mer tv och sen bastu, regn är kanske inte så farligt när man kan mysa inomhus!

Ha en toppenbra kväll! :)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0