Sämst uppdatering..igen!

Sommarvärmen  tar bort lite av mitt bloggsug, kanske lika bra att inte sitta vid datorn så ofta och istället vara ute i det underbara vädret!
Det som har hänt nu är att jag och Sandra var ute på en riktigt het promenad, tog sämsta möjliga tid för att gå ut men vi avslutade det med ett svalkande dopp i hennes pool! så skönt! Tack gumman, det behövdes för att inte svettas bort! :)

Sen har jag jobbat på Lugnet lite till och från, trivs väldigt bra där med gamlingarna :)
Imorgon börjar mitt sommarschema på IVA och det känns som det alltid känns, lite jobbigt men ändå kul! Jag blir alltid lite nervös inför att jobba där när man inte varit där på ett tag..

Allt annat går som på räls nu! =) livet känns på topp och jag hoppas det får vara det ett tag framöver oxå :)

Ut i solen nu! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0