Solen är ju helt underbar!

Jag har varit väldigt duktig idag! fixat tvätt, handlat och lagat mat, varit ute med hunden och packat 2 av 5 flyttkartonger!
Kommer ha massor med fina glas och skålar sen som bara har legat här hemma och väntat på att få användas :)
Nu börjar det kännas på riktigt att jag ska flytta! men det känns himla bra :)

Vill ut och köra med racern men pappa är inte hemma, jag får diska och sen ta en promenad istället. Lite nyttigare efter ännu mer bak..idag vart det mockarutor! Nu är frysen fylld med smaskiga kakor och bullar :)

På lördag kommer min snygging som jag väntat på så länge nu, vi ska gå på loppisar och bara mysa hela helgen!
Tar säkert en tur med bilen så håll utkik efter min pärla Swing!

De första jordgubbarna från växthuset =) de smakade som smultron, så söta och goda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0