Betala för något som är trasigt? nee...

Jag vet, det är mode men jag tvekar starkt på att sätta på mig ett par trasiga jeans! vart jag än kollade idag på stan så fanns det snygga jeans men med massa hål och trådar..
Nu låter jag som en osexig nucka, det kan vara snyggt om man har en trashig look, men varför inte bara köpa ett par gamla secondhand jeans, klippa och använda sandpapper..så voila! ser ut som nya! Att betala över 1000 lappen för ett par moderna  trasiga jeans känns lite fånigt.

berätta vad ni tycker om trasiga jeans!..

Nu ska jag även fixa glasögon, domen har fallit och jag behöver glasögon!
Nu kan ja inte längre komma undan ett liv med bågar..om jag inte börja gräva i ögonen med linser, det är läskigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0