Härligt med fredagen den 13..

Som jag känner just nu så kommer den här dagen bli hemsk..
Men det är väl bättre att ta allt skit på engång istället för att dra ut på det...en rätt dålig tajming när den här helgen skulle bli den bästa, men jag tänker inte ignorera det här.
Sara jag hör av mig idag om hur det går..jag har kanske missuppfattat allt, men min magkänsla säger nått annat..

Att åka tåg på en otursdag känns inte heller nå bra..är inte så vidskeplig men jag känner mig rädd och nervös, både för tågresan och för vad som kan hända ihelgen..
Är fortfarande förkyld, men med lite alvedon så kan ja nog hålla mig på fötter.
Nu ska jag göra iordning mig och ladda mobilen


hejhej

Sara en kall natt med vattenpipa <3



Kommentarer
Postat av: Angelica

Gumman, vad händer? Ring mig om det är något!

2009-03-14 @ 12:02:04
URL: http://angeliccarsfeldt
Postat av: sara

aww vännen<3 va söt du e! jag messar dig senare:)

2009-03-15 @ 00:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0