Idag blir det våfflor och den vanliga magvärken efteråt :)

Först måste jag köpa ny våffelsmet, i vårt skafferi lever tyvärr massa äckliga skalbaggar som inte vill ut i snön..så rent hygieniskt så kan det behövas ny smet :) Sen vill jag ha ett nytt våffeljärn men det känns lite onödigt när man bara gör våfflor 1 gång om året :P  det vore kul med ett dubbeljärn! Får se vad de har nere på ICA.
Imorgon får jag lön :) ska bli himla skönt då jag har 100 kr kvar på kontot..

På fredag vill jag ut! har bytt pass på lördagen så jag börjar 13.30 istället för kl 07.00 bara för att jag vill ut och dricka drinkar och dansa..vill klä ut mig till hippie men ingen verkar vara med på den idén :P

Nu ska jag ut med Biffen, sen blir det våfflor! mmm

ha det bra!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0