Idag ska jag vara effektiv!

Jag är ledig idag :) rätt skönt när man kan vara ledig på en vardag och göra lite ärenden...först ska man väl klä på sig, morgonrocken är annars rätt mysigt att strosa runt i en hel dag..men jag ska in till stan med Sara och fixa lite grejer :)
Först ska hon klippa sig, medans hon sitter hos frisören tänkte jag boka tid för en synundersökning! Nu ska jag börja fixa allt för övningskörning och tillståndet att få köra :) har snackat med min bror och jag får låna hans bil till att övningsköra med! det va himla snällt och oväntat! Efter det ska vi nog äta nått gott :) brukar bli Nancys med kyckling och fetaostwrap! så gott!  Sen blir det en tur till arbetsförmedlingen, måste kolla upp lite A-kassa och lite jobbfrågor..funderar på att söka sommarjobb på BB!  det kan vara kul att se om man får komma dit några dagar :)

Ikväll blir det en mini-spa-kväll :) ska ta ett fotbad, fixa nå fräscha ansiktsmasker och sen naglarna :)
Criminal Minds är på tv och man skulle kanske popa lite popcorn! Låter ju helmysigt!

Nu ska ja fixa mig, ha en bra dag :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0